Taloyhtiön vastuunjako 3D -verkkopalvelu nyt maksutta jäsenten käytössä

Julkaistu: 06.04.2021

Taloyhtiön vastuunjako 3D -verkkopalvelu on uusi jäsenetu Kiinteistöliiton jäsensivuilla! Palvelussa pääset tutustumaan kunnossapitovastuisiin eri huonetilojen 3D-kuvien avulla. Tutustu palveluun jäsensivujen Laki ja vastuunjako -osiossa!

• Kenen vastuulla on asukkaan kylpyhuoneen pesuallas tai entäpä wc-istuin?
  • Kuka vastaa asukkaan ovikellosta?
  • Kenen vastuulle kuuluvat parvekelasien huolto?

Näihin ja moniin muihin taloyhtiön kunnossapitokysymyksiin on tullut helppo ja nopea tapa löytää vastaus.  Taloyhtiön vastuunjako 3D -palvelu näyttää nopeasti tärkeimmät osakkaan ja taloyhtiön kunnossapitovastuut huoneistossa.

Taloyhtiön vastuunjako 3D -verkkopalvelu on uusi jäsenetu Kiinteistöliiton jäsentaloyhtiöille.

Palvelussa pääset tutustumaan kunnossapitovastuisiin eri huonetilojen 3D-kuvien avulla. Vastuut on merkitty kuviin rakennusosittain, kalusteittain ja laitteittain.

Taloyhtiön vastuunjako 3D -palvelu noudattaa asunto-osakeyhtiölain ja Kiinteistöliiton suositusten mukaista kunnossapitovastuun jakoa. Tarkista mahdolliset poikkeukset aina taloyhtiön yhtiöjärjestyksestä! Palvelun tuottaa Kiinteistömedia Oy.

Palvelu on käytettävissä jäsensivulla. Löydät palvelun ”Laki ja vastuunjako”- otsikon alta vasemmalta. Jos et ole vielä ottanut jäsensivuja käyttöösi, löydät lisätietoja kirjautumiseen täältä.

Haku

Kirjoita hakukenttään hakusana tai sen osa. Älä käytä jokerimerkkejä. Tällöin haku etsii kaikki mahdolliset osumat, joista löytyy käyttämäsi kirjainyhdistelmä. Esimerkiksi Tupakointi tai tupak toimivat molemmat hakusanoina.