Rauman Kiinteistöyhtistyksen toiminnanjohtaja vaihtuu

Julkaistu: 14.08.2019

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi, Kiinteistöliitto Satakunta ja Rauman Kiinteistöyhdistys ovat tehneet tiivistä yhteistyötä jo yli kymmenen vuoden ajan. Yhteistyö tiivistyi lokakuussa 2018 solmitun yhteistyösopimuksen myötä. Yhdistysten yhteisenä työntekijänä aloitti 5.8.2019 tradenomi (YAMK) Mari Häyhtiö-Viikilä (42). Mari Häyhtiö-Viikilä työskentelee jatkossa Kiinteistöliitto Satakunnan ja Rauman Kiinteistöyhdistyksen toiminnanjohtajana ja vastaa koko alueen kolmen yhdistyksen jäsensihteerin tehtävistä. ”On hienoa päästä jatkamaan jo isännöitsijänä aloittamaani kiinteistöalan ja asunto-osakeyhtiöiden asioiden eteenpäin viemistä ja kehittämistä”, toteaa Mari Häyhtiö-Viikilä.

Ennen nykyistä tehtävää Häyhtiö-Viikilä työskenteli isännöitsijänä. Lisäksi hänellä on pitkä työkokemus erilaisista asiantuntijatehtävistä rahoitusalalla. Uusi työpiste sijaitsee Porin Linnakorttelissa osoitteessa Antinkatu 2, 2. kerros, 28100 Pori. Linnakortteli valikoitui sijainniksi keskeisen sijainnin, sekä monipuolisten oheispalveluiden vuoksi. Toimistolla vierailevien tulee soittaa aluepäällikön kännykkään, jonka jälkeen kiinteistön ulko-ovi avataan.

Kiinteistöliiton toiminnan kivijalka on jäsenyhdistyksien ja jäsenten palvelu sisältäen erityisesti jäsenten neuvonnan, kouluttamisen ja ajankohtaisen tiedottamisen. Laadukkaiden palveluiden perustana ovat jäsenten muuttuvat ja kehittyvät tarpeet. Tavoitteena on entisestään kasvattaa Kiinteistöliiton tarjoamia palveluja ja jäsenmäärää erityisesti Porin ja Rauman seuduilla. Aluepäällikön työtehtävät ja palkkauksen kustannukset jaetaan kolmen yhdistyksen kesken suhteessa Varsinais-Suomi 2/5, Satakunta 2/5 ja Rauma 1/5.

Aikaisemmin Rauman Kiinteistöyhdistyksen toiminnanjohtajan tehtäviä hoitanut Mikko Vapanen jatkaa Rauman Kiinteistöyhdistyksen puheenjohtajana, sekä työtään Rauman Talokeskuksen toimitusjohtajana ja Kiinteistöliitto Satakunnan toiminnanjohtajana ollut Eino Taulu siirtyy nauttimaan tältäkin osin ansaittuja eläkepäiviä. Kiinteistöliitto Satakunnan ja Rauman Kiinteistöyhdistykset ja hallitukset jatkavat toimintaa entiseen tapaan.

Lisätietoja:

Mari Häyhtiö 040-5867123 mari.hayhtio@kiinteistoliitto.fi